Zawartość koszyka:

Regulamin

REGULAMIN
Spis treści
 
 

Regulamin sklepu internetowego wielorazowepieluszki.pl

 

I. Informacje o firmie

 

Właścicielem sklepu wielorazowepieluszki.pl, jest firma usługowo-handlowa ekoMaluch Magdalena Kalinowska z numerem ewidencyjnym NIP: 9581601130 oraz numerem REGON: 220741690, z siedzibą przy ul. Barszczewska 6/7, 01-654 Warszawa. O numerze 75261 zarejestrowanego przez Prezydenta miasta Gdynia.

 

Konto Bankowe:

ekoMaluch, Magdalena Kalinowska

BRE Bank S.A. WBE mBank

46 1140 2004 0000 3002 5965 0978

 

 

Dane kontaktowe:

Telefon: 22 404 18 54 lub kom: 575-400-850

e-mail: biuro@wielorazowepieluszki.pl

 

II. Informacje o sklepie wielorazowepieluszki.pl

 

Sklep internetowy wielorazowepieluszki.pl, dalej nazywany Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie drogą internetową, na terenie całej Polski. 

 

III. Oferta produktowa Sklepu

  1. Ofertą sklepu są artykuły związane z szeroko pojętą ekologią.

 

IV. Oferta cenowa sklepu

  1. Ceny towarów znajdujących się w  Sklepie są wyrażone w PLN (złotych polskich) i zawierają podatek VAT.
  2. Cena towaru jest wiążąca w  chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen w dowolnym momencie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych przez Sklep do realizacji.
  4. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów przesyłki, które są ujęte w odrębnym cenniku.
  5. Promocje w sklepie nie łączą się ze sobą
  6. Cenniki towarów nie stanowią ze strony Sklepu oferty do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do składania oferty przez Klientów.

 

V. Zamówienia – proces składania

 

  1. Zamówienia są składane przez Klienta bezpośrednio poprzez stronę internetową Sklepu.
  2. Zamówienia są składane przez Klienta poprzez formularz zamówieniowy, który jest wypełniany przez Klienta Sklepu w trakcie robienia zakupów.
  3. Zamówienia można składać przez całą dobę – za wyłączeniem przerw technicznych, o których Klient będzie poinformowany na stronie Sklepu.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia przez Sklep jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia
  5.  Po zakończeniu procesu opisanego w  punkcie powyżej, dochodzi do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego pomiędzy Sprzedającym - Sklepem, a Kupującym – Klientem.
  6. Po złożeniu zamówienia Klient będzie otrzymywał automatyczne powiadomienia na jego adres mailowy o  stanie realizacji zamówienia. 
  7. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.

 

VI. Anulowanie/Modyfikacja zamówienia

 

  1. Klient może wprowadzić zmiany w  swoim zamówieniu lub je wycofać, kontaktując się telefonicznie lub mailowobiuro@wielorazowepieluszki.pl ze Sklepem. Zmiany mogą zostać uwzględnione tylko do momentu nadania przesyłki przez Sklep.
  2. Zamówienie zrealizowane (wysłane) nie może zostać anulowane lub zmodyfikowane.
  3. Jeśli Klient złożył kilka zamówień w krótkim czasie – istnieje możliwość ich połączenia i wysłania w  jednej przesyłce, jeśli przesyłki nie zostały już zrealizowane. W celu połączenia zamówień należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo ze Sklepem.

 

VII. Zamówienia – proces realizacji

 

  1. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się na następny dzień pracujący dla Sklepu po dopełnieniu formalności przez Klienta, tzn. poprawnego wypełniania formularza zamówienia oraz jego potwierdzenia mailowego (w przypadku zamówieniach za pobraniem lub przedpłacie na konto). Warunkiem realizacji zamówień z  "przedpłatą na konto" jest odnotowanie operacji bankowej na koncie ekoMalucha. Transfer międzybankowy może wynieść nawet trzy dni robocze.
  2. Dostawy zamówień są realizowane na terytorium Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  3. W przypadku przedpłaty na konto (płatność elektroniczna, kartą kredytową bądź przelewem), możliwy jest również odbiór osobisty w biurze w Warszawie: wielorazowepieluszki.pl, ul. Jana Szymczaka 1/1 Warszawa (Wola) w dni robocze od 8:30-16:30 w poniedziałek, wtorek, środa i piątek a w czwartek od 10:00-18:00.Telefon: 22 404 18 54 lub kom: 575-400-850 
  4. Standardowy czas realizacji zamówienia, tzn. do momentu wysłania nadania przesyłki przez Sklep, wynosi 1-2 dni robocze. W przypadku niektórych produktów czas realizacji może być wydłużony. Informacja ta jest dostępna na każdej stronie produktu.
  5. Do czasu realizacji zamówienia Klient powinien doliczyć czas dostawy, realizowany przez wybranego przez Klienta operatora:

Poczta Polska – do 5 dni

Kurier – do 48 godzin 

  1. Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w Sklepie. Równocześnie Klient będzie otrzymywał automatyczne powiadomienia na pocztę e-mail na temat kolejnych etapów procesu realizacji zamówienia.  
  2. W przypadku niedostępności części towarów zawartych w zamówieniu Sklep skontaktuje się z Klientem w  celu podjęcia decyzji o: częściowej realizacji, wydłużeniu czasu oczekiwania lub anulowaniu całości zamówienia.

 

VIII. Formy płatności

 

Sklep akceptuje następujące formy płatności:

 

  1. Płatność elektroniczna umożliwia zapłate za zamówienie bezpośrednio z konta w jednym z niżej wymienionych banków. Tranzakcje te sa obsługiwane przez Płatności.pl.
    • BPH, za pomocą usługi Przelew z BPH,
    • Inteligo, za pomocą usługi Płacę z Inteligo,
    • PKO BP, za pomocą usługi iPKO,
    • mBanku, za pomocą usługi mTransfer,
    • Multibanku, za pomocą usługi Multitransfer,
    • BZWBK, za pomocą usługi Przelew24,
    • Nordea, za pomocą usługi Płać z Nordea,
    • ING Bank Śląski, za pomocą usługi ING BankOnLine,
    • PKO SA, za pomocą usługi PEKAO 24 Przelew,
    • LUKAS, za pomocą usługi LUKAS e-przelew,
    • Banku BGŻ, za pomocą usługi eBGŻ,
    • Citibanku, za pomocą usługi Citibank Online,
    • Polbank EFG, za pomocą usługi Polbank24,
    • Kredyt Banku, za pomocą usługi KB24,
    • Banku Millennium, za pomocą usługi Millenet,
    • Deutsche Banku, za pomocą usługi db easyNet,
    • Raiffeisen Banku, za pomocą usługi Raiffeisen on-line,
  2. Płatność kartą kredytową podobnie jak płatność elektroniczna obsługiwana jest przez Płatnosci.pl za pośrednictwem centrum autoryzacyjnego PolCard. Sklep umożliwia dokonanie bezpiecznych płatności przy użyciu następujących kart VISA Classic, Master Card, Diners Club, JCB, POLCARD i PBK Styl.
  3. Płatność przelewem umożliwia zapłatę za zamówienie przedpłata na konto bankowe Sklepu. W takim wypadku przy składaniu zamówienia Klient bedzie mógł wydrukować fakturę proforma, która będzie posiadała numer konta Sklepu i numer tranzakcji niezbędny przy wysyłaniu pieniędzy.
  4. Płatność przy odbiorze umożliwia zapłatę listonoszowi/kurierowi w momencie otrzymania przesyłki. Ta forma płatności wiąże się z dodatkową opłatą 5 zł za każde złożone zamówienie.

 

IX. Faktury i paragony

 

  1. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę VAT, należy przy składaniu zamówienia wypełnić odpowiednie pole w  formularzu.

 

X. Koszty przesyłki

 

  1. Koszt przesyłki ponosi Sklep, jeżeli Klient składa zamówienie o wartości przekraczającej 250 zł brutto – przy przedpłacie na konto (płatność elektroniczna, kartą kredytową bądź przelewem).
  2. Koszty przesyłki ponosi Klient, jeśli wartość jego zamówienia nie przekracza 250 zł brutto

        Tabela opłata za przesyłkę znajduje się w zakładce koszty dostawy                       http://www.wielorazowepieluszki.pl/koszty-dostawy

  1. Przedstawione koszty dostawy dotyczą realizacji zamówień na terenie Polski.
  2. W przypadku odbioru osobistego omówionego w Sekcji VII, Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat bez względu na wartość zamówienia.
  3. Przesyłki zagraniczne-prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia kosztów przesyłki (biuro@wielorazowepieluszki.pl). Koszt jest ustalany indywidualnie na podstawie wagi zamówienia oraz kraju dostawy.

 

XI. Zwroty i reklamacje

1. W przypadku reklamacji prosimy przesłać produkt wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym.

2.      Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłacznie na adres wielorazowepieluszki.pl, ul. Szymczaka 1 lokal użytkowy 1 01-227 Warszawa po uprzednim potwierdzeniu emailowym, biuro@wielorazowepieluszki.pl lub Telefon: 22 404 18 54 lub kom: 575-400-850 zwrotu z biurem wielorazowepieluszki.pl. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

3.      Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe, objęte rękojmią na wady ukryte i roczna gwarancją (w przypadku produktów objętych gwarancją producenta). Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). W przypadku gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

 

XI. Ochrona danych osobowych

 

  1. Firma Magdalena Kalinowska i należący do niej Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o  ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  2. Dane osobowe klienta, wykorzystywane są przez sklep wielorazowepieluszki.pl tylko w celu wysłania zamówienia do klienta oraz skontakotowania się z nim w celu potwierdzenia zamówienia.
  3. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie, zgodnie z Polityką Prywatności Sklepu.

 

XII. Postanowienia końcowe

 

  1. Opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu prosimy przesyłać na adres biuro@wielorazowepieluszki.pl.